مبانی نظری بازی و بازی های رایانه ای، شبیه سازی و بازی الگودو (فصل دوم)


مبانی نظری بازی و بازی های رایانه ای، شبیه سازی و بازی الگودو (فصل دوم)

مبانی نظری بازی و بازی های رایانه ای، شبیه سازی و بازی الگودو (فصل دوم)

مبانی نظری بازی و بازی های رایانه ای، شبیه سازی و بازی الگودو در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی
توضیحات کامل

مبانی نظری بازی و بازی های رایانه ای، شبیه سازی و بازی الگودو در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 37 صفحه فارسی شامل مبانی نظری و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 1391 به قبل

- شامل 31 صفحه متن و 6  صفحه منابع استفاده شده و مفید

- پیشینه تحقیق ندارد.

 

فهرست مطالب

بازی
تاریخچه بازی
انواع بازی
ارزش ها و فواید بازی
بازی‌های آموزشی
فواید بازی های آموزشی
بازی های رایانه ای آموزشی
بازي‌هاي رايانه‌اي
فواید بازی های رایانه ای
معايب بازي‌هاي رايانه‌اي
تاریخچه بازی های رایانه ای
شبیه سازی 
تعريف شبيه سازي
انواع شبيه سازي
كاربرد شبيه سازي
اهداف ومقاصد شبيه سازي
مزاياي استفاده از شبيه سازي
نقش معلم
رايانه ها و شبيه سازها
دستیابی به هدف های آموزشی از طریق بازی های شبیه سازی رایانه ای
اصول طراحی شبیه ساز ها و بازی های الکترونیکی
بازی آلگودو
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

از فلسفه باستان تا تحقیقات علمی مدرن، بازی به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر در یادگیری و رشد کودک است. بر خلاف عقیده، فعالیت های بازی که اکتشاف فکری و انعطاف پذیری را نشان می داد کاهش پیدا کرده است. در سراسر دوره آموزش و پرورش و در خانه، بازی آزاد بدون ساختار کودکان به بازی ساختاریافته تبدیل شده، بازی و زنگ تفریح در ابتدایی کاهش یافتند یا با درس های دیگر عوض شدند (پلگرینی و هولمز ، 2006، ص 36).


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://javanpeyk.ir/?p=3822