پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازار شناسی


پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازار شناسی

پاورپوینت-انواع-تحقیقات-بازاریابی-اصول-و-فنون-تبلیغات-و-بازارگرایی-و-بازار-شناسی
پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازار شناسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 129
حجم فایل: 1549 کیلوبایت
قیمت: 33000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازارشناسی،
در قالب pptx و در 129 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعاریف بازاریابی (MARKETING) اجزاء تشكيل‌دهنده بازاريابي
جدول حالات تقاضا و وظايف مديريت بازاريابي بازاريابي تبديلي بازاريابي انگيزشي بازاريابي توسعه‌اي
بازاريابي مجدد و ...
بخشی از متن پاورپوینت:
اجزاء تشكيل‌دهنده بازاريابي: بازارگرايي: گرايش به بازار و نيازهاي مشتري كه اولين ويژگي بازاريابي جديد است به عنوان يك فرهنگ و بينش پذيرفته شود. بازارشناسي: شناخت بازار تلاشي نظام‌مند است براي گردآوري، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزاي تشكيل‌دهنده نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل، فروشندگان، واسطه‌هاي گوناگون، رقبا، سازمان‌هاي تسهيلاتي و خدماتي و در نهايت همه عواملي كه بر نظام بازار تاثير دارند. بازاريابي: بخش‌بندي يا تقسيم بازارها و تعيين محصولات شركت براي مناسبترين بازارها. بازارسازي: نفوذ در بازار و معرفي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش)
و ...

دانلود فایل پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


http://javanpeyk.ir/?p=5060