تحقیق استراتژی های بازاریابی


تحقیق استراتژی های بازاریابی

تحقیق-استراتژی-های-بازاریابی
تحقیق استراتژی های بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 40 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
استراتژی‌های رقابتی
استراتژي بازاريابي يکپارچه
استراتژي بازاريابي شبکه‌اي
استراتژي بازاريابي گذار
استراتژي بازاريابي اکتشافي
استراتژي بازاريابي احيائي
استراتژي بازاريابي سرآمد
استراتژي بازاريابي بدون مرز
استراتژي بازاريابي ابراز شده
استراتژي بازاريابي معکوس
استراتژی‌های مختلف انتخاب بازار هدف
استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل
و ...
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه‌هاي پايين هستند، مشكلات زيادي براي بسياري از صنايع فراهم آورده است. توليدكنندگان صنايع براي ماندن در صحنه رقابت، بايد راهكارهايي براي تطبيق خود با تغييرات بيابند. سازمان‌ها امروز از حالت وظيفه‌اي خارج شده‌اند و به صورت مشارکتي درآمده‌اند. امروز در بازاريابي با مفهوم زير صفر روبرو هستيم. يعني زمان خريد‌، زمان ستاد براي توليد کالاي سفارش داده شده، بازخورد مشتري به عرضه کننده کالا و همه موارد ديگر از اين دست، بايد به سمت صفر ميل کنند. ترکيب اين عوامل است که مزيت نسبي کشور را تشکيل مي دهد.
استراتژی‌های بازاریابی به معنای کنکاش و پویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر‌سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می‌باشد.
استراتژی های رقابتی:
اولين تهديدهاي رقابت خودمان هستيم. زماني که در اوج هستيم، از خود غافليم و در نتيجه خودمان را نمي‌بينيم. با بيان اين نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غير رقابتي به جامعه نيمه رقابتي و سرانجام رقابتي است، به تشريح 8 نوع استراتژي رقابتي پرداخت. اين 8 استراتژي عبارتند از ...

دانلود فایل پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


http://javanpeyk.ir/?p=5250