پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری


پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی
توضیحات کامل

پروپوزال مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

 

قسمت هایی از پروپزال:

بیان مسئله:

گروهی از دانش آموزان هستند که ظاهری طبیعی دارند، رشد جسمی، قد و وزنشان حاکی از بهنجار بودن آنان است و هوششان کم و بیش عادی و در مواقعی از همسالان خود بیشتر می باشد. به خوبی صحبت می کنند و از رفتار و اخلاق عادی برخوردارند، ولی وقتی برای یادگیری خواندن، نوشتن و حساب به مدرسه می روند، دچار مشکلات جدی می شوند و به اصطلاح گفته می­شود این کودکان دارای ناتوانی یادگیری[1] هستند. این کودکان در ابتدا اطمینان کافی به پیشرفت تحصیلی خود دارند، به تدریج در می یابند که سایر کودکان وضع درسی بهتری از آنان دارند و با گذشت چندماهی از سال اول تحصیلی در دبستان کم کم خود را متفاوت از دیگران می بینند و چه بسا احساس خودکم بینی به آن ها دست می دهد و اندک اندک اضطراب و بی اعتمادی در این کودکان ایجاد می شود و مشکلات را کاملاً درونی و گاه به کلی درمان ناپذیر می کند. مسائل روانی ناشی از ناتوانی در یادگیری می تواند در زمینه های گوناگون روان شناختی و تحصیلی فرد تأثیر منفی بگذارند (بویل و فورچلی[2]، 2014).

 


[1] - learning abilities

[2] - Boyle & Forchelli

فرضیه ها:

 

  1. بین مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.  
  2. بین حساسیت اضطرابی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.
  3. بین فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://javanpeyk.ir/?p=7057